Перейти до вмісту

Моя техніка

Зараз

Зараз у мене система Fujifilm X-mount.
У 2013 мені потрапила в руки камера ще першого покоління — X-E1. Вона одразу ж мені дуже сподобалася. Звісно, у порівнянні з сьогоднішніми моделями вона була жахливою, тому що вона дуже, дуже, дуже гальмувала — як у швидкості фокусування, так і в роботі в цілому. Але, головне, вона чудово лягла в руки — настільки, що її не хотілось віддавати власнику. При цьому камера була відчутно меншою за мою тодішню дзеркалку, і об'єктиви також — маленькі і "залізні". Як я не любив "паналейку", за тих самих характеристиках вона була громіздкою і важкою, незважаючи на пластмасовий корпус.
Таким чином, я придбав кіт X-E1 як тільки з'явилася можливість. В той момент конвертація RAW була можлива тільки в SilkyPix. Результат залишав бажати кращого, особливо у порівнянні з камерним джипегом. Від тоді ситуація значно виправилась, я змінив декілька тушок, але до проявки RAW звертаюся тільки у виключних випадках і зберігаю їх скоріш за інерцією. На мій суб'єктивний погляд у камерах Fuji є якась така штука всередині, яка продукує джипег, що виглядає краще від того, що можна отримати з конвертера без складних танців з бубном. (Я не беруся сказати, чи це математика, чи магія, чи персональна обсесія.)
Що зараз у мене:
До Цього в мене встигли побувати:

Попередня система

До 2013 я користувався фототехнікою Olympus. Ще у 2004 році мені потрапила в руки чужа камера-просьюмер (абсолютно вимерли зараз клас техніки) Olympus Camedia-4040. Вона мені дуже сподобалася, і я купив спочатку ультразум C765, а потім і свою першю дзеркалку. (Як можна помітити, я ладен робити покупки з огляду на відчуття, ніж на розрахунки: речі мають не тільки служити, а й радувати відчуття. Дзеркалки "олімпус" мали меншу площу датчика у порівнянні з іншими камерами, натомість усі об'єктиви, починаючи з простеньких китів, були дуже добрими. (Особливо у порівнянні із іншими системами — там при всьому багатстві чудової оптики для повного кадру об'єктиви для кропнутих камер робились за залишковим принципом; деякі реально було противно брати в руки.) Коли в 2020 я передивлявся старі знимки і вже міг оцінити якість ретроспективно, то побачив — деталізація і, особливо, динамічний діапазон сучасних камер сильно краще, але передача кольору у старенького "олімпуса" була чудова. (У "оліка", до речі, був рідний конвертер, який дозволяв проявити "равку" абсолтно так, як маніпулюючи налаштуваннями камери. У "фуджі" такого нема.)
  • камера Olympus E-620
  • камера Olympus E-410
  • камера Olympus E-3
  • об'єктив Olympus ED 50мм F/2.0 Macro
  • об'єктив Lumix Leica D 14-50мм F/2.8-3.5,
  • ширококутний об'єктив Olympus ED 9-18мм F/4.0-5.6,
  • маленький телеоб'єктив Olympus ED 40-150мм F/4.0-5.6,
  • об'єктив Lumix Leica D 25мм F/1.4,
  • об'єктив Sigma 30мм F/1.4 EX DC HSM,
  • об'єктив Olympus ED 11-22мм F/2.8-3.5,
  • об'єктив Olympus ED 12-60мм F/2.8-4.0,
  • об'єктив Olympus ED 14-42мм F/3.5-5.6,
  • об'єктив Olympus ED 14-54мм F/2.8-3.5,
  • об'єктив Olympus ED 50-200мм F/2.8-3.5,
  • спалах Metz Mecablitz 58 AF-1
  • спалах Olympus FL-36

Записи про фототехніку

1 Липня, 2020
Мой обзор маленького, но очень гордого сверхширокоугольника от китайского производителя. Больше про ощущения, чем технические детали.
25 Жовтня, 2016
Камера, объективы и прочие причандалы, которыми я пользуюсь для фотоснимков в своих поездках — по состоянию на 2016 год.
8 Січня, 2015
Fujifilm-Украина выдали мне камеру X-E2 на тест-драйв, и я взял ее с собой в поездку по Франции и Швейцарии
13 Лютого, 2014
Обзор камеры X-E1, сразу после ее покупки
28 Жовтня, 2009
Обзор объектива Leica D Vario-Elmarit